Uzņēmuma biroja darbiniekam tika konstatēta Covid-19 saslimšana, rezultātā visi biroja darbinieki uz divām nedēļām nonāca karantīnā. Tas nozīmē, ka darbs tika paralizēts. Darbiniekiem ārsti izrakstīja darbnespējas lapas B, bet ir lietas, kas jāpadara, kaut arī ir slimības lapa. Piemēram, jāiesniedz Iepirkumu uzraudzības biroja paziņojumi, atskaites, jāizmaksā algas, jāveic rēķinu apmaksa. Karantīna radās pēkšņi, nedodot iespēju ieplānot divas brīvas nedēļas. Atteikties no darbnespējas lapas B tikai tāpēc, ka jāparaksta daži dokumenti divu nedēļu laikā, šķiet, nav godīgi, jo rutīnas darbus, klientu apkalpošanu u. c. tomēr pilnvērtīgi nebija iespējams turpināt. Uzņēmumam nebija iespēju aizstāt darbiniekus. Kā Valsts ieņēmumu dienests skatīsies uz to, ka ir darbi, kas tomēr ir darīti šajā periodā, kad visi ir uz slimības lapas? Vai ārkārtējā stāvokļa dēļ varētu paredzēt izņēmumus?