Войти
  • 14.11.2025
    No 2026.gada stāsies spēkā būtiski grozījumi likumā "Par nodokļiem un nodevām", kas attieksies arī uz darījumiem, kas veikti 2025.gadā. Grozījumi skar transfertcenu dokumentācijas sagatavošanas un iesniegšanas prasības. Kādi ir jaunie kontrolēto darījumu sliekšņi un izmaiņas maznozīmīgiem darījumiem? Kā turpmāk jāizvēlās un jāinterpretē jauni salīdzināmie dati transfertcenu dokumentācijā? Kas jāzina par jauno kontrolēto darījumu pārskata formu? Piedalies vebinārā un saņem atbildes uz šiem un citiem būtiskiem jautājumiem!
  • 25.11.2025
    No 2025. gada 26. septembra stājušies spēkā grozījumi MK noteikumos Nr. 877, kas būtiski maina inventarizācijas veikšanu. Kā savlaicīgi sagatavoties gada slēguma inventarizācijai? Kādas ir šī likuma galvenās izmaiņas un kā tās ietekmēs gada pārskata inventarizācijas? Piedalies vebinārā, kurā soli pa solim tiks skaidrotas jaunās prasības, tiks sniegti praktiski piemēri un ieteikumi.
  • 26.11.2025
    Visos uzņēmumos ir sācies budžeta plānošanas laiks. Lai ietaupītu finanšu līdzekļus un strādātu efektīvāk, jāsāk ar uzņēmuma iekšējo auditu, kas palīdzēs labāk izprast iekšējos procesus. Kādi uzlabojumi jāveic un kā sekot līdzi rezultātiem? Kā savlaicīgi apzināt riskus un tos novērst? Piedalies vebinārā, kurā iegūsi praktiskus ieteikumus, kā pašiem izvērtēt un uzlabot savus iekšējos procesus, lai sasniegtu uzņēmumu mērķus.
  • 03.12.2025
    Kas ir mākslīgā intelekta (MI) aģents, un kā tas atšķiras no tradicionāliem automatizācijas rīkiem? Kā MI aģenti var palīdzēt dokumentu sagatavošanā, e-pastu rakstīšanā, datu apkopošanā un prezentāciju veidošanā? Kā izveidot vienkāršu MI aģenta prototipu? Piedalies meistarklasē, kurā iepazīsi MI rīkus un to funkcionalitāti, kā arī caur praktiskām demonstrācijām un līdzdarbošanos iemācīsies kā izveidot pats savu MI aģentu, izmantojot Copilot 365, kas palīdzēs uzlabot darba kvalitāti un ietaupīt laiku.
  • 09.12.2025
    Tuvojas gada beigas, kad tiek pārskatīti dokumenti un pārbaudīti to glabāšanas termiņi. Vebinārā apskatīsim jaunākās izmaiņas normatīvajos aktos, kas attiecas uz dokumentu arhivēšanu – kuri papīra un elektroniskie dokumenti ir jāsaglabā arhīvā un kuri – iznīcināmi? Kā arhivēt papīra dokumentus, bet kā – elektroniskos? Piedalies vebinārā, un caur praktiskiem piemēriem un veidlapām gūsi noderīgus ieteikumus, kas atvieglos dokumentu arhivēšanas procesu.
  • 11.12.2025
    Kā pareiza darba laika plānošana palīdz uzlabot darba organizāciju, lai uzņēmums varētu sekmīgāk strādāt, attīstīties un sasniegt izvirzītos mērķus? Viens no instrumentiem, kas palīdz efektīvāk izmantot darbaspēku, ir Darba laika kalendārs. Tas izstrādāts atbilstoši Darba likuma (DL) prasībām un var palīdzēt dažādu profesiju pārstāvjiem plānot, uzskaitīt un kontrolēt darbinieku darba laiku. Piedalies vebinārā, kurā uzzināsi kādi ir plānotie, ar darba laiku saistītie grozījumi DL, un kādu darba laiku noteikt ir izdevīgāk, ņemot vērā uzņēmuma vajadzības.
  • 12.12.2025
    Jau no 2026. gada 1. janvāra daļai uzņēmumu būs obligāti jāiesniedz strukturētie e-rēķini VID. Ko paredz grozījumi noteikumos par grāmatvedības dokumentu noformēšanu, un kāda būs kārtība e-rēķinu iesniegšanai VID? Kā uzņēmumiem pārkārtot savus iekšējos procesus, lai izpildītu jaunās prasības? Piedalies vebinārā, kurā izskatīsim aktuālo informāciju par strukturēto rēķinu noformēšanu, atzīšanu un citām normām, kā arī aktualitātes attiecībā uz strukturēto rēķinu iesniegšanas kārtību.
Paroles atjaunošana
Неправильный адрес e-mail!
Не зарегистрированы?