Šobrīd uzņēmējdarbībā izzūd ne tikai valstu robežas, bet arī darbības nozaru rāmji. Lielie uzņēmumi paplašina savu darbību, piedāvājot klientiem teju visu nepieciešamo. Īpaši tas vērojams tehnoloģiju nozarē.

Beidzamo 10 gadu laikā, pateicoties lietotāju skaitam, strauji auguši tādi lielie tehnoloģiju uzņēmumi (TechGiants) kā "Amazon", "Facebook", "Google", "Alibaba" ("AliExpress" platformas uzturētājs), "Tencent" u.c. Piemēram, "Facebook" ikdienā lieto apmēram 1,59 mljrd. lietotāju, savukārt "Google" katru dienu tiek veikti vairāk nekā 3,5 mljrd. meklējumu, bet "Amazon" lietotāju skaits ir aptuveni 300 milj. visā pasaulē. Šie uzņēmumi ir dominējošie savā jomā, turklāt tie paplašina savu darbību un ienākt arī maksājumu un finanšu pakalpojumu tirgū, tādējādi radot konkurenci banku sektoram.

Latvijas Bankas (LB) eksperti jau norādījuši: ja kādreiz maksājumi bija lielo tehnoloģiju uzņēmumu papildpakalpojums, tad "šobrīd arvien uzskatāmāk redzams, ka lielajām tehnoloģiju kompānijām finanšu pakalpojumi kļūst par atsevišķu biznesa jomu. Tas nopietni ietekmē klasiskos finanšu pakalpojumu sniedzējus. Līdz šim lielie tehnoloģiju uzņēmumi finanšu pakalpojumus sniedza valstīs, kur daudziem iedzīvotājiem nav bankas konta, taču tagad tehnoloģiju milži mēģina iekarot arī tirgu, kurā ir attīstīts banku sektors."