Uzņēmums dzimšanas dienā vēlas nosūtīt sadarbības partneriem dāvanas. Tās uzņēmums ieguvis barterī, kurā viens no nosacījumiem ir parādīt bartera patnerus arī sociālajos tīklos. Vai šādā gadījumā uzņēmumam ir jānorāda, ka sagatavotā dāvana nav pašu pirkta? Vai šis noteikums attiecināms tikai uz influenceriem vai tomēr jebkuru sociālo tīklu lietotāju? Kā šādā gadījumā pareizi un atbilstoši Reklāmas likumam (RL) parādīt informāciju, ka šo produktu dod tā ražotājs un kā samaksa ir tā demonstrēšana uzņēmuma sociālajos tīklos? Ja uzņēmums sociālajos tīklos reklamē savu preci vai pakalpojumu (piemēram, kāds pasākums, ko tas organizē), vai ir īpaši jānorāda, ka  ir reklāma?