Uzņēmums nopērk automašīnu. Piegādājot to no Vācijas, kurjers izraisa negadījumu un transportlīdzeklim tiek sabojāts jumts. Tā kā automašīna ir bojāta, uzņēmums to atsakās pieņemt un prasa piegādāt citu. Pārdevējs to atsakās darīt, bet piedāvā bojāto transportlīdzekli salabot par saviem līdzekļiem. Ir bieži sastopami gadījumi, kad automašīnas pārdevējs atsakās mainīt transportlīdzekli, ja 2 nedēļu laikā pēc piegādes tajā tiek konstatēs brāķis, bet tā vietā piedāvā garantijas remontu. Vai pērkot transportlīdzekli, ir spēkā 2 nedēļu atteikuma tiesības, ja pircējs ir konstatējis neatbilstību savām vēlmēm vai brāķi? Vai noteikumi ir vienādi uzņēmumiem un fiziskām personām? Ja iegādāto automašīnu piegādā kurjers, kurā brīdī īpašumtiesības pāriet pircējam?