Nereti influenceru veiktās mārketinga aktivitātes saistīts ne tikai ar iespējām efektīvi pārdot preci, bet arī ar nopietniem slēptās reklāmas riskiem. Pastāv vairāki būtiski aspekti, kas būtu jāņem vērā uzņēmumiem, kas izvēlas savus produktus/preces/pakalpojumus reklamēt ar influenceru jeb ietekmekļu palīdzību. Pētām, kādi nosacījumi būtu jāiekļauj līgumā ar influenceri, lai izvairītos no slēptās reklāmas riskiem!

Līdzautors: Pēteris Pauls Baķis, SIA “Sorainen ZAB” jurista palīgs.

Influenceru mārketings vairs nav nekāds jaunums un pēdējā dekādē ir strauji attīstījies. Tas ir efektīvs veids, kā reklamēt preces vai pakalpojumus influencera sekotājiem, kuriem jau ir interese par saturu, ko konkrētais influenceris rada un publicē sociālajos tīklos vai satura koplietošanas platformās.