Patērētāju jeb nebanku kreditēšanas tirgus (līzinga pakalpojumi, “ātrie kredīti” u.c.) turpina attīstīties, tomēr ar pērn veiktajiem grozījumiem, kas tiešā veidā ietekmēja patērētāju kreditēšanas reklāmas un krasi ierobežoja komersantu darbību, šādas reklāmas ikdienā ir sastopamas aizvien retāk. Jautājumam par to, kādas reklāmas ir likumīgas, padziļināti ir pievērsies arī Senāts – tāpēc apskatām Senāta 2024.gada 5.jūlija spriedumu lietā SKA-84/2024.

Lasot rakstu, uzzināsi:

  • Kādos gadījumos kreditēšanas pakalpojumu reklāmašēna ir atļautas.
  • Vai kreditēšanas pakalpojumu sniedzēja preču zīmes reklāmu ir iespējams nošķirt no vispārējās kreditēšanas pakalpojumu reklāmas.
  • Kādas preču zīmes reklāmas ir aizliegtas.