Autorizēties

Tiesiskie un praktiskie aspekti darba attiecībās

Kādi ir obligātie personāla dokumenti, ko nosaka Darba likums? Kādas ir prasības darba līguma, darba kārtības noteikumu, rīkojumu, vienošanās u.c. personāla dokumentu saturam un kādas sekas var būt neprecīzi noformētiem dokumentiem? Par personāla dokumentu pārvaldības labo praksi uzzināsiet seminārā “Tiesiskie un praktiskie aspekti darba attiecībās”.
  • Datums
    06.11.2019.
  • Laiks
    09:30 - 14:00
  • Vieta
    Islande Hotel, Ķīpsalas iela 2, Rīga
    Skatīt karti
Pieteikties
Cena bez PVN
88EUR /Ne-abonentiem
Cena bez PVN
74.8EUR /Abonentiem
Svarīgi! Ja esat iFinanses 12 mēnešu abonents un vēlaties izmantot īpašo cenu, pirms pieteikuma aizpildīšanas, lūdzu, autorizējieties ar savu e-pastu un paroli!
Semināra tēmas:
  1. Darba līgums – Darba likuma nosacījumu izpratne kopsakarībā ar pušu izteikto gribu.
  2. Darba kārtības noteikumi kā noteiktās kārtības sastāvdaļa, dokumenta saturā iekļaujamā informācija Darba likuma un labās prakses skatījumā.
  3. Rīkojumi, to būtība darba tiesisko attiecību regulējumā, rīkojumos iekļaujamā pamatinformācija.
  4. Vienošanās – vienas puses piedāvājums, otras puses apstiprinājums; pušu vienošanās vai darbinieka piekrišana noteiktu darba tiesisko attiecību regulējumā.
  5. Darba devēja uzteikuma procesa sadaļas un ar tām saistītie dokumenti: darbiniekam sniedzamā informācija – vai tā noformējama rakstveidā; nepieciešamie dokumenti un to iespējamais saturs.
  6. Jautājumi, diskusijas, atbildes.
Darba kārtība:

09.00 - 09.30 reģistrācija, rīta kafija

09.30 - 11.30 semināra norise

11.30 - 12.00 kafijas pauze

12.00 - 14.00 semināra norise

Kontaktpersonas:
Vita Cīrule
Vita Cīrule
66915571 (sazinies arī WhatsApp)
Piesakies jaunumu e-pastam!
Paroles atjaunošana
e-pasts nav pareizs!
Neesi reģistrējies?