Jau ilgstoši darba tirgū ir vērojama darbaspēka nepietiekamības problēma. Ilgtermiņā domājoši darba devēji aktīvi meklē veidus, kā uzlabot darba vidi, lai noturētu esošos darbiniekus un piesaistītu jaunus. Viens no risinājumiem darbaspēka nepietiekamības problēmas mazināšanā ir darbinieku pārvilināšana. Kādi ir darbinieku pārvilināšanas juridiskie un ētiskie aspekti? Kā mazināt risku, ka cits konkurējošs tirgus dalībnieks pārvilina darbiniekus?

Izlasot šo rakstu, uzzināsi:

  • Kas ir konkurences ierobežojums un kad tas ir spēkā
  • Kas ir zinātība un kā jau laikus parūpēties par tās nodošanu kolēģiem
  • Kā nodrošināties pret konficendiālas informācijas un komercnoslēpuma izpaušanu
  • Kā aizsargāt uzņēmumam radītu intelektuālo īpašumu
  • Kāpēc nepieciešama vienošanās par profesionālo apmācību vai kvalifikācijas paaugstināšanu, kuros gadījumos to slēdz un kad tā ir/nav spēkā
  • Kas ir nepārvilināšanas vienošanās un vai to drīkst izmantot uzņēmējdarbībā