Lai e-pasta mārketings kļūtu par efektīvu rīku pārdošanas apjoma palielināšanai, tajā ir jāiegulda laiks, zināšanas un, pats galvenais, jābūt skaidri definētiem mērķiem, kurus iecerēts sasniegt ar e-pasta mārketinga stratēģiju.

Uz jautājumu "Vai e-pasta mārketings ir brīnumlīdzeklis pārdošanas apjoma palielināšanai?" man ir nācies atbildēt diezgan bieži. Tikpat bieži esmu saskāries arī ar viedokli, ka e-pasta mārketings nestrādā un atdeve nav tāda, kāda tika sākotnēji gaidīta. Būtiski, ka uz jautājumu "Kāds bija gaidītais rezultāts?" neviens skaidru, konkrētos skaitļos noformulētu atbildi nespēj sniegt. Šis ir galvenais izaicinājums, ar kuru nākas saskarties visbiežāk - skaidra mērķa un vīzijas neesamība, neskaidrība, kā to sasniegt. Kādēļ ir svarīgi definēt skaidru mērķi un vīziju? Tādēļ, ka šie faktori ietver investīcijas mācībām, eksperimentus, testēšanu un, pats būtiskākais, laiku.

Tādus klientu jautājumus un problēmas kā "kāpēc nav sasniegts izvēlētais rezultāts?’", kas bieži ir zems klikšķu skaits uz kampaņas vai zemi e-pastu atvēršanas rādītāji, esmu pieradis risināt tehniskā līmenī.