Satura mārketinga plānošana mūsdienās ir liels izaicinājums, jo cilvēki kļūst arvien izvēlīgāki, viņiem ir pieejams arvien vairāk, tāpēc savu laiku gatavi tērēt vien patiešām kvalitatīvam saturam.

Katru mēnesi kopā ar komandu izveidojam vairāk nekā 100 rakstu, sociālo mediju ziņu, bloga rakstu un pat preses relīzes. Strādāju aģentūrā - manā komandā darbojas ne tikai satura autori un satura speciālisti, bet arī SEO speciālists, mārketinga stratēģis un reklāmas eksperti. Tas nozīmē, ka mana apkārtējā vide ir dinamiska un viedokļu, ieteikumu pie satura darbiem netrūkst. Tomēr zinu arī, ka vairākos Latvijas uzņēmumos darbojas cilvēki - orķestri, kas veido ne tikai mārketinga stratēģiju, bet arī paši to menedžē, plāno sociālo mediju komunikāciju un bloga rakstu publikācijas.