No kādiem aspektiem domāt par efektivitātes paaugstināšanu klasiskā birojā, kurā darbs lielākoties norit pie datora? Kam pievērt uzmanību?

Birojā darbs rit ikdienišķā ritmā. Kamēr viens savu darbu paveic pavisam īsā laika sprīdī, man tā veikšanai nepieciešama visa diena. Kā tas var būt, ka ir tik liela atšķirība, ja darba vietas visiem ir vienādas un datori arī vienādi?

Pirmā atbilde – kolēģis zina, kur atrodas darba paveikšanai vajadzīgās lietas. Pirmais ieteikums: katrai lietai sava vieta – zināma, specifiska, strukturēta, pielāgota. Visi dokumenti ir sagrupēti pa tematiskām mapēm, un kārtība ir izstāstīta kolēģiem. Proti, ievērots 5s princips. Un nav svarīgi, vai runājam par kancelejas piederumiem uz galda, vai prezentācijas piederumiem pārrunu telpās, vai arī par failiem datortīklā vai mākonī.