Kā komunicēt ar dažiem dusmīgiem un neapmierinātiem klientiem, kuri apšauba sniegtā pakalpojuma vai pirktās preces kvalitāti? Kā korekti reaģēt uz viņu sūdzībām, ja pašiem šķiet, ka ar produktu vai pakalpojumu viss ir kārtībā?
Vispirms uz šo jautājumu būtu vērts palūkoties globāli, t.i., respektējot ietekmes pušu (stakeholders management) vadības jēdzienu. Latvijā arvien vairāk uzņēmumu attiecībām ar klientiem pievēršas ne tikai mārketinga kampaņu ietvaros, bet domā par tām ikdienā. Tas nozīmē stratēģiski analizēt visas klientu grupas, nosakot prioritārās, bet neaizmirstot arī tās, kam mazāka ietekme uz biznesu. Tālāk nepieciešama klientu vajadzību analīze, komunikācijas un attiecību stratēģijas izstrāde, kas ļauj ilgtermiņā nodrošināt klientu uzticēšanos, uzticību un mīlestību. Ja uzņēmums ciena savus klientus un regulāri jautā viņu viedokli par produktu vai pakalpojumu, ja izzina attieksmi pret dažādām uzņēmuma īstenotajām aktivitātēm un šo atgriezenisko saiti tiešām ņem vērā, tad nepamatoti neapmierināto klientu būs arvien mazāk.