Pēc tam, kad uzņēmums iegādājies aviobiļeti, tiek uzskatīts, ka ir noslēgts līgums starp gaisa pārvadātāju un pasažieri, kura vārds norādīts biļetē (iekāpšanas kartē). Tas nozīmē, ka līgums ar aviosabiedrību nenodrošina uzņēmumam tiesības pieprasīt kompensāciju un/vai zaudējumu atlīdzību par darbinieku lidojuma atcelšanu, kavēšanos, novirzīšanu vai citiem traucējumiem. Šādos gadījumos kompensācijas prasību ir tiesīgs iesniegt tikai pats pasažieris, pat ja biļete iegādāta uzņēmuma vajadzībām. Kā rīkoties uzņēmumam, ja darbinieks patur kompensāciju? Kā un vai to norāda uzņēmuma iekšējā dokumentācijā?

Izlasot šo rakstu, uzzināsi:

  • Kam pienākas kompensācija par lidojuma atcelšanu vai ilgu kavēšanos.
  • Kādu atlīdzību var saņemt uzņēmums par darbinieka lidojuma atcelšanu vai ilgu kavēšanos.
  • Vai darbiniekam jāatdod izmaksātā kompensācija.