Uzņēmumi arvien biežāk saskaras ar pieprasījumiem dzēst personas datus. Nepareiza vai novēlota reaģēšana uz datu subjektu pieprasījumiem var radīt būtiskus riskus un kaitējumu – sākot no finanšu sodiem līdz reputācijas zaudēšanai, kā arī tiesvedībām par materiāla vai nemateriāla kaitējuma atlīdzināšanu. Skaidrojam, kā pareizi rīkoties, lai, saņemot pieprasījumu par personas datu dzēšanu, nodrošinātu atbilstību Vispārīgās datu aizsardzības regulas prasībām, mazinātu juridiskos riskus un vienlaikus saglabātu klientu uzticību.

Izlasot šo rakstu, uzzināsi:

  • Kāda ir tiesību tikt aizmirstam būtība.
  • Kādas ir uzņēmumu biežāk pieļautās kļūdas, saņemot pieprasījumu dzēst personas datus.
  • Kādus soļus ieteicams ievērot, lai neapjuktu, kad klients lūdz dzēst viņa datus.