Apstiprināti jauni saistošie noteikumi, kas nosaka kārtību, kādā tiek organizēta ielu tirdzniecība un sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu sniegšana Jūrmalā, informēja Jūrmalas dome.

Jaunie noteikumi atvieglo tirdzniecības atļaujas pagarināšanas kārtību un skaidri nosaka atļaujas izsniegšanai nepieciešamos dokumentus, kas iesniedzami pašvaldībā.

Tāpat noteikumi paredz noteiktus tirdzniecības vietu vizuālā izskata un iekārtojuma kritērijus, lai veidotu pievilcīgāku pilsētas centrālās daļas kopējo vizuālo izskatu.

Domē norādīja - lai uzņēmējiem atvieglotu tirdzniecības atļaušanas saņemšanas procesu, saistošajos noteikumos ir uzskaitīts un skaidri noteikts, kādi dokumenti ir jāpievieno tirdzniecības atļaujas iesniegumam. Turpmāk, lai pagarinātu tirdzniecības atļaujas termiņu, nepieciešams iesniegt tikai iesniegumu, ja iesniedzējas savā darbībā nav neko mainījis kopš atļaujas saņemšanas.

Lai veidotu harmonisku un pievilcīgāku pilsētvidi, saistošajos noteikumos iestrādāti noteikti kritēriji tirdzniecības vietu vizuālajam izskatam atbilstoši pilsētas centrālās daļas lokālplānojumam. Turpmāk pastāvīgām ielu tirdzniecības vietām pilsētas centrālajā teritorijā starp Ērgļu, Jomas, Lienes ielu, Meža prospektu un Madonas ielu būs jāveido kvalitatīvāki un ar pilsētvidi saskanīgi dizaina risinājumi.

Tas nozīmē, ka pilsētas centrālajā daļā netiks atļauta, piemēram, zemas kvalitātes plastmasas mēbeļu, saulessargu vai markīžu izvietošana. Noteikumi ļauj izmantot kvalitatīva audekla markīzes un saulessargus, metāla, koka, augstas kvalitātes plastmasas vai rotangpalmas pītās mēbeles.

Tirdzniecības vietas dizaina risinājumus izvērtē un apstiprina pašvaldības Pilsētplānošanas nodaļa. Jaunie noteikumi spēkā stājās piektdien.

BNS_logo.jpg