Klients iemaksā naudu savā pakalpojumu kontā, lai saņemtu kādus kredītpunktus, kurus uzkrājot, var iegādāties kādus labumus attiecīgajā uzņēmumā. Vai šādi iemaksātajai naudai un saņemtajiem bonusiem ir jāievēro 2 gadu garantija? Vai uzņēmums var savā akcijas piedāvājumā noteikt, ka šādi kredītpunkti izmantojami līdz konkrētam datumam, tādējādi termiņš sanāk īsāks par 2 gadiem? Vai dāvanu kartē iemaksātajai naudai nav piemērojams 2 gadu derīguma termiņš? Kur novilkt robežu – kuriem pakalpojumiem ir un kuriem nav 2 gadu garantija?

Raksta līdzautore: Patrīcija Utināne, SIA ‘’Sorainen ZAB’’ praktikante.

Lasot rakstu, uzzināsi:

  • Kas ir komercgarantija.
  • Vai uz digitālo saturu un pakalpojumiem attiecas tiesības 2 gadu laikā vērsties pret pārdevēju, ja šis saturs/pakalpojums neatbilst līguma saturam.
  • Vai pārdevējam automātiski ir pienākums jebkuru pakalpojumu sniegt tieši 2 gadus.
  • Vai dāvanu kartes iegādāšanās ir pakalpojums.