Mūsdienās koplietošanas auto platformas ir kļuvušas par vienu no populārākajām pārvietošanās iespējām, piedāvājot lietotājiem elastību un ērtumu. Daudzi uzņēmumi saviem darbiniekiem piedāvā iespēju izmantot koplietošanas automašīnas darba vajadzībām, izmantojot uzņēmuma maksājumu kartes vai kontus. Taču rodas jautājums – vai šādās situācijās koplietošanas auto platforma var pieprasīt uzņēmumam segt zaudējumus par auto bojājumiem, un kā iespējams pierādīt, ka konkrētais darbinieks nav bijis atbildīgs par bojājumiem?

Raksta līdzautore: Nikola Cīparsone, SIA “Sorainen ZAB” jurista palīdze.

Lasot rakstu, uzzināsi:

  • Kāda ir uzņēmuma atbildība, ja darbinieks izmanto koplietošanas auto platformu ar uzņēmuma maksājumu līdzekli.
  • Kādi pierādījumi var palīdzēt pierādīt, ka darbinieks nav vainīgs bojājumu radīšanā.