Autorizēties

Darba laika organizēšana uzņēmumā

Pareizi plānojot darba laiku, mēs varam ievērojami ietaupīt uzņēmuma izmaksas. Kādu darba laiku noteikt ir izdevīgāk – normālo, nepilno vai summēto, ņemot vērā uzņēmuma vajadzības? Kādos gadījumos uzņēmumam obligāti ir jāpielāgo darba laiks darbinieka vajadzībām? Vebinārā analizēsim darba laika plānošanu dažādās situācijās un tā uzskaiti. Tāpat arī apskatīsim prasības normatīvojos aktos, kas nosaka divus darba laika uzskaitei izmantojamos dokumentus – plānoto darba laika grafiku un faktiski nostrādāto darba laika uzskaites tabulu.
  • Datums
    26.03.2024.
  • Laiks
    10:00 - 13:00
  • Vieta
    Tiešsaistes platforma "Demio"
Pasākums ir beidzies!
Vebināra tēmas:
  • darba laika definīcija - darba laiks strādājot attālināti, atrodoties komandējumā un citās situācijās;
  • atpūtas laiks– pārtraukumi darbā, diennakts atpūta, nedēļas atpūta;
  • darba grafiks, jeb plānotais darba laiks, ja darbiniekam noteikts:
    • normālais darba laiks – 5 vai 6 dienu darba nedēļa, vai maiņu darbs;
    • nepilns darba laiks – konkrētas darba dienas, nevienmērīga noslogotība vai darbs pēc pieprasījuma;
  • summētais darba laiks:
    • darba laika plānošana, ja pārskata periods garāks par vienu mēnesi;
    • pieļaujamo virsstundu limits;
    • darba laiks nepilnā pārskata periodā;
    • nepilns summētais darba laiks;
  • darba laika pielāgojums privātās un darba dzīves saskaņošanā;
  • darba laika uzskaites tabula, jeb faktiski nostrādātais darba laiks:
    • dīkststāve un pareizi uzskaitīts dīkststāves laiks;
    • biežāk pieļautās kļūdas darba laika uzskaites tabulās.
Darba kārtība:

10.00-11.30 vebināra norise

11.30-11.45 pārtraukums

11.45-13.00 vebināra norise

Kontaktpersonas:
Ilze Vējkrīgere
Ilze Vējkrīgere
66915571 (sazinies arī WhatsApp)
Piesakies jaunumu e-pastam!
Paroles atjaunošana
e-pasts nav pareizs!
Neesi reģistrējies?