Jautā uzņēmējs: vai laikā, kad teju katram mūsdienīgam cilvēkam ir savs viedtālrunis, kas ļauj jebkurā brīdī aplūkot interesējošo internetā, sazināties tiešsaistē, joprojām "strādā" arī SMS (īsziņu) mārketings? Kas jāzina uzņēmumam, kurš plāno uzsākt SMS mārketinga aktivitātes?

Pirms 10 gadiem Latvijā SMS mārketinga nebija un bija pat grūti iedomāties, ka kāds varētu saņemt SMS no uzņēmuma, kas nav mobilais operators. Savukārt pirms 5 gadiem daudzi eksperti pasaulē paredzēja SMS mārketinga beigas, jo strauji sāka augt mobilo aplikāciju tirgus. Šādi fakti parāda, cik jauns un tomēr noturīgs ir SMS mārketings.

Šodien 75% ASV viedtālruņa lietotāju lejupielādē vidēji 0 aplikācijas mēnesī, kamēr jaunākās prognozes liecina, ka ienākumi no SMS mārketinga nākamo 5 gadu laikā augs par vairāk kā 20%. Galvenās nozares, kuras izmanto SMS, ir tirdzniecība un pakalpojumu sniegšana, kas pamatā veic mārketinga komunikāciju, piedāvājot saviem klientiem dažādas atlaides un īpašus piedāvājumus, piemēram, laimīgās stundas vai sezonas preču izpārdošanas. Finanšu nozares uzņēmumi plaši izmanto dažādu informatīvo paziņojumu nosūtīšanu SMS veidā.

Joprojām daudziem šķiet, ka SMS mārketings ir vecmodīgs vienvirziena komunikācijas kanāls ar ierobežotu 160 simbolu tekstu. Tā nav. SMS ziņa ierastajā izpratnē ir teksta ziņojums, kas tiek nosūtīts starp 2 tālruņa numuriem, tomēr, attīstoties tehnoloģijām, arī SMS iespējas paplašinās.