Strauji paaugstinoties maksai par populāra privāto sludinājumu portāla pakalpojumiem, ir ne tikai būtiski sarežģījies nekustamo īpašumu meklēšanas process, bet arī aktualizējies jautājums par šādu objektu pilnvērtīgu prezentāciju. Latvijas startapa uzņēmuma SIA Ovaho radītā platforma "QPANO.com" klientiem piedāvā unikālu pakalpojumu kopumu jebkura objekta vizualizācijai. Projekts ļauj pircējiem un nomniekiem detalizēti iepazīties ar jebkuru nekustamo īpašumu, kā arī rezervēt galdiņu restorānā vai izvēlēties atpūtas vietu.

Agrākā stratēģija - maksimāls pārdošanas vai īres sludinājumu skaits - zaudējusi savu spēku. Īpašniekam vai nekustamo īpašumu aģentam vienīgā iespēja ir neklātienē sniegt maksimālo informāciju un detalizēti izrādīt īpašumu. Tādējādi sludinājumu skaits samazinās, savukārt tiek piesaistīti potenciālie pircēji vai īrnieki.

Ņemot vērā nozares pieprasījumu, tika radīta unikāla platforma QPANO. To dēvē arī par "Virtuālo vizīti", jo klients var neklātienē "izstaigāt" konkrēto objektu un apkaimi. Ar šādu attālināto apskati pietiek, lai pilnvērtīgi izpētītu investīciju objektu, attiecīgi pircējs uz tikšanos ierodas jau, lai slēgtu darījumu. Neapšaubāmi, tas ir ļoti ērti, jo biznesam vairs nav robežu - aģenti un darījuma partneri mūslaikos var dzīvot dažādos kontinentos.

Platformas QPANO būtiskākā priekšrocība, kura pieslīpēta, testējot samērā cimperlīgu auditoriju - klientus no Apvienotajiem Arābu Emirātiem, ir pievilcīgs cenas piedāvājums. Pateicoties kompleksajai pieejai, klients saņem sešu "instrumentu" paketi, kuras vērtība atbilst cenai, kādu konkurenti prasa tikai par vienu produktu.

Platfromas QPANO pakalpojumus nu jau izmanto ne tikai nekustamo īpašumu saimnieki, bet arī restorānu, spa salonu, kā arī viesnīcu un viesu namu īpašnieki. Platformā pieejami piedāvājumi arī jahtām un kuteriem.

Decembrī izstrādāts īpašs piedāvājums sērijveida dzīvokļu pārdevējiem, tagad produkts ir pieejams visiem tirgus spēlētājiem.