Dati ir jaunais zelts, tādēļ tos iegūst, glabā un analizē gan lieli starptautiski uzņēmumi, gan nelieli uzņēmumi ar dažiem darbiniekiem. Tomēr uzņēmumiem bieži vien trūkst konkrēta plāna par to komercdarbībai patiesi vajadzīgiem datiem, līdz ar to praksē robeža starp “nepieciešamiem datiem” un “pārmērīgu datu iegūšanu un glabāšanu” ir visai izplūdusi. Kā saprast, kādus personas datus uzņēmums drīkst glabāt savas komercdarbības mērķiem un no kādu datu apstrādes labāk izvairīties?

Izlasot šo rakstu, uzzināsi:

  • Kāpēc uzņēmumiem nepieciešami personas dati.
  • Uz kāda pamata drīkst apstrādāt datus un kādi ir apstrādes principi.
  • Kā izvērtēt datu apstrādes nepieciešamību.
  • Kādus datus uzņēmums drīkst glabāt.