Katram pārdošanas kanālam ir sava specifika, un katrā kanālā pirkšanas paradumi un pat klientu segmenti ir atšķirīgi. Jo gudrāk strādāsim, jo lielākas būs iespējas sasniegt labus rezultātus. Mācāmies no kļūdām?
Piedāvāju savus novērojumus par daudzajos darba gados pamanītajām tehnikām, ko izmanto korporatīvo klientu darījumu vadītāji. Uzņēmumi, kuriem ir atsevišķas nodaļas darbam ar lielo uzņēmumu klientiem, zina, cik izaicinoši ir sakomplektēt spēcīgu komandu. Lielo klientu specifika jau paredz, ka pretī būs cilvēki, kuri ir mērķu sasniedzēji. Šie klienti ir vai nu uzņēmēji, īpašnieki, kuri ir izgājuši cauri krīzēm, noturējuši savu biznesu, ticējuši, ka izdosies, un ir ļoti uzmanīgi pret jebkuru jaunu piedāvājumu savam biznesam, vai arī lielu uzņēmumu valdes vadītāji, kuri tur ir nokļuvuši, pateicoties savai specifiskajai izglītībai, zināšanām, pieredzei un mērķtiecībai.