Uzņēmuma misija, vīzija, vērtības, mērķi – tās ir vienmēr aktuālas tēmas. Taču, laikam ritot, mainās paaudzes un darbinieku vērtības. Attīstoties ekonomikai, darbinieku motivācijas skalā darba samaksa jau sen vairs nav galvenais rādītājs. Tāpēc uzņēmumu vadītājiem ir jāsaprot, kādus mērķus definēt un ko darīt, lai šos mērķus sasniegtu.

Tā kā jau vairāk nekā 7 gadus vadu treniņus arī jauniešu auditorijai, īpaši tiem, kas nākotnē plāno kļūt par uzņēmējiem, man vienmēr interesē, ko jaunieši atbild uz jautājumu: kāpēc viņi vēlas būt uzņēmēji? 5 visbiežāk nosauktās priekšrocības ir:

  • iespēja pašam plānot savu laiku;
  • darīt to, kas patīk;
  • būt neatkarīgam no darba devēja;
  • pašam organizēt savu komandu;
  • pelnīt naudu.