Mobilajā vidē pavadām arvien vairāk laika, tāpēc SMS mārketinga nozīme tikai turpina pieaugt un nostiprināties. Uzņēmumi arvien aktīvāk izmanto SMS komunikāciju, lai stiprinātu klientu lojalitāti un uzlabotu pārdošanas apjomus.

Mobilais mārketings ir kļuvis par neatņemamu mārketinga sastāvdaļu dažāda mēroga uzņēmumos. Daudzās nozarēs tas ieņem pat nozīmīgākā tiešā kanāla lomu. Augstais atvēršanas procents un iespēja sasniegt klientu acumirklī ir tikai dažas no priekšrocībām, kas raksturo SMS mārketingu.

Statistika liecina, ka 90% ziņu tiek izlasītas pirmajās 3 minūtēs, savukārt kopējais SMS atvēršanas rādītājs ir 98%, kas šo kanālu ierindo līderpozīcijās klientu sasniedzamības ziņā (salīdzinājumam – e-pastiem šis rādītājs vidēji ir 20-25%, "Facebook" ierakstiem - 19%, bet "Twitter" ierakstiem - 27%). Taču pats galvenais iemesls SMS kampaņu pieaugošajai popularitātei ir efektivitāte - uzņēmumi atzīst, ka, pārdomāti izmantojot SMS mārketingu, pārdošanas apjomus iespējams palielināt pat vairākas reizes. Arī pētījumu dati pierāda, ka, piemēram, SMS kuponi tiek izmantoti 10 reizes biežāk par printētiem kuponiem.