Ir atlikušas dažas dienas līdz decembra lielajiem svētkiem. Ziemassvētki ir skaists laiks ikvienā ģimenē, kurā tiek gādātas dāvanas un našķi svētkiem, taču vienlaikus šis ir arī aizņemtākais mēnesis ikvienas nozares mārketinga speciālistiem un profesionāļiem, jo šajā laikā uzņēmumi visvairāk cīnās par patērētāju uzmanību, lai sasniegtu pārdošanas mērķus un uzlabotu klientu lojalitāti.
SMS mārketings šajā periodā var kļūt par uzņēmuma labāko draugu vai slepeno ieroci. Ar pareizu SMS stratēģiju iespējams ne tikai iespaidīgi noslēgt šo gadu, bet arī jaudīgi startēt nākamo.
Dažas idejas, kā veiksmīgi realizēt SMS kampaņu Ziemassvētku laikā.
Ātrās kampaņas
Esmu pārliecināts, ka SMS ir efektīvākais un ātrākais komunikācijas kanāls. Izveidojiet īstermiņa kampaņas ar ievērojamām atlaidēm, kuras darbojas īsu periodu! Šis būs lielisks veids, kā ātri uzlabot pārdošanas rādītājus. Šādu risinājumu iesakām izmantot lojalitātes karšu īpašniekiem vai klientiem, kas pieteikušies jaunumu saņemšanai. Ir būtiski, lai šī segmenta klienti sajūt ieguvumu, ko nesaņem parasts klients. Izmantojot unikālos kodus, varēsiet izmērīt kampaņas atdevi. Izveidojiet kuponus ar Ziemassvētku noskaņu, lai vēl vairāk iepriecinātu klientus!
Rūpes par klientu
Ziemassvētki, kā ierasts, ir labestības un nesavtīguma laiks, tāpēc izrādiet rūpes par savu klientu! Padariet kampaņas jautras, personalizētas, pozitīvas un, iespējams, tiksiet pie bezmaksas reklāmas. Nosūtiet oriģinālu, skanīgu Ziemassvētku apsveikuma pantiņu, ko klients var izmantot un pārsūtīt draugiem vai ieteikt kolēģiem. Varbūt ir tapis kāds radošs uzņēmuma svētku video? Ievietojiet saiti uz to SMS tekstā, un, iespējams, tas kļūs populārs. Aizvien aktuālākas kļūst dažādas interaktīvas spēles, uzdevumi, konkursi. Papildinot tos ar bonusiem, ko iegūst klients, izcelieties, un par jūsu uzņēmumu runās.
Arī klienti grib dāvināt
Decembris visā pasaulē ir dāvināšanas laiks, kam cilvēki jau laicīgi ir gatavojušies. Arī jūsu klienti šajā laikā ir gatavi tērēt vairāk, grib dāvināt. Pieprasīts ir daudz kas, sākot ar Ziemassvētku kartiņām un saldumiem kolēģiem, līdz aviobiļetēm vai datortehnikai savām ģimenēm. Izmantojiet šo laiku, lai atgādinātu par uzņēmumu, veicinātu klienta lojalitāti un informētu par svētku piedāvājumiem. Ir dažādi iemesli, kāpēc par sevi atgādināt, piemēram, darba laika izmaiņas svētkos, jauns preču pievedums, svētku izpārdošana, īpaši kuponi, svētku pasākumi utt.
Apsveiciet klientus tā, kā vēlētos, lai apsveic jūs!
Jau pieminēju apsveikumu pantiņus, tomēr daudzi varētu būt skeptiski pret šādu ideju, jo ir sajūta, ka kādā brīdī šo pantiņu kļūst par daudz un tie zaudē vērtību. Apsveiciet klientus tā kā vēlētos, lai jūs apsveic kāds mīļš uzņēmums! Izmantojot dažādus interneta risinājumus un ievietojot saiti SMS tekstā, varat uzņēmuma klientus iesaistīt kādos konkursos, aptaujās, spēlēs vai vienkārši iepriecināt ar kādu jautru attēlu vai GIF animāciju. Bet varbūt ar citu mārketinga kanālu palīdzību vēlaties aicināt klientus sūtīt SMS uzņēmumam, lai iegūtu īpašo apsveikumu, dāvanu, iespēju piedalīties kādā saistošā aktivitātē?
Ko darīt janvārī?
Ko darīt, kad svētki beigušies? Ir zināms, ka pirmās janvāra nedēļas ir depresīvākās visa gada laikā, jo tad sabrūkot cilvēku apņemšanās. Tāpat daudzās pasaules valstīs janvāris ir izteikts izpārdošanu mēnesis. Iespējams, ka tieši jūsu uzņēmuma klienti ir taupījuši līdzekļus un gaida atlaižu laiku, bet, varbūt spējat palīdzēt viņiem pildīt jaunā gada apņemšanos? Veidojiet dialogu ar klientiem, lai izzinātu viņu vēlmes, dotu padomus vai piedāvātu kādus īpašus noteikumus preču iegādei! Svarīgi ir pazīt savus klientus un attiecīgi rīkoties.
Esiet uzmanīgi ar laiku, kurā sūtiet apsveikumus! Svētkos tomēr lielākā daļa cilvēku vēlas būt kopā ar draugiem vai ģimeni, ne lasīt īsziņas, tāpēc nesūtiet Ziemsvētku ziņas vēlāk par 23.decembri!