Ir atlikušas dažas dienas līdz decembra lielajiem svētkiem. Ziemassvētki ir skaists laiks ikvienā ģimenē, kurā tiek gādātas dāvanas un našķi svētkiem, taču vienlaikus šis ir arī aizņemtākais mēnesis ikvienas nozares mārketinga speciālistiem un profesionāļiem, jo šajā laikā uzņēmumi visvairāk cīnās par patērētāju uzmanību, lai sasniegtu pārdošanas mērķus un uzlabotu klientu lojalitāti.

SMS mārketings šajā periodā var kļūt par uzņēmuma labāko draugu vai slepeno ieroci. Ar pareizu SMS stratēģiju iespējams ne tikai iespaidīgi noslēgt šo gadu, bet arī jaudīgi startēt nākamo.

Dažas idejas, kā veiksmīgi realizēt SMS kampaņu Ziemassvētku laikā.

Ātrās kampaņas

Esmu pārliecināts, ka SMS ir efektīvākais un ātrākais komunikācijas kanāls. Izveidojiet īstermiņa kampaņas ar ievērojamām atlaidēm, kuras darbojas īsu periodu! Šis būs lielisks veids, kā ātri uzlabot pārdošanas rādītājus. Šādu risinājumu iesakām izmantot lojalitātes karšu īpašniekiem vai klientiem, kas pieteikušies jaunumu saņemšanai. Ir būtiski, lai šī segmenta klienti sajūt ieguvumu, ko nesaņem parasts klients. Izmantojot unikālos kodus, varēsiet izmērīt kampaņas atdevi. Izveidojiet kuponus ar Ziemassvētku noskaņu, lai vēl vairāk iepriecinātu klientus!