Nav kaitinošu reklāmu! Tām ir jābūt iedarbīgām, un, ja to nevar panākt ar klasiskām metodēm, tad labāk kaitinoša reklāma, nevis garlaicīga. Tā kādā starptautiskā konferencē savu viedokli pauda augsta līmeņa reklāmas eksperts, un viņam ir jāpiekrīt. Kaut arī klasiskās mārketinga teorijas šādu principu neatbalsta, tomēr arvien vairāk zīmolvedības ekspertu savās grāmatās velta plašākus apskatus un atzinīgus vārdus šai metodei.
Ko darīt, ja ir jāpievērš pircēja uzmanība jaunam produktam, bet tirgus ir piesātināts ar spēcīgiem zīmoliem? Mūsdienu publiskajā telpā zīmoliem ir ļoti grūti savā starpā konkurēt ar standarta pieejām, kur nu vēl palikt ilgstoši auditorijas atmiņā. Tāpēc "pistoles'' vietā varat pamēģināt ''šaut ar bazuku uz zvirbuļiem'' un radīt kontrolētu un pašu iniciētu skandālu produkta ātrai atpazīstamībai. Protams, jāatceras, ka skandāli ir riskanta un grūti kontrolējama metode, kas zīmolam var maksāt arī izdzīvošanu.