Virknē nozaru, īpaši tajās, kas saistītas ar mārketingu, klientu piesaisti, sabiedriskajām attiecībām vai projektu vadību, kontaktu veidošana un uzturēšana ir pašsaprotama. Mūsdienās tā arvien vairāk un vairāk saistās ar veiksmīgu komunikāciju ne tikai reālajā, bet arī interneta vidē.

Nonākt potenciālo partneru, klientu vai nākamo darba devēju uzmanības lokā noteikti palīdzēs prasmīgi izveidots "LinkedIn" profils.

Daži padomi, kā izveidot pievilcīgu "LinkedIn" profilu

Īsi un kodolīgi fakti

Atstājiet daiļrunību un sarežģītās gramatiski pareizās teikumu konstrukcijas klātienes prezentācijai, lai radītu iespaidu par savu bagāto valodu. Te vajadzīgi īsi un kodolīgi fakti:

  • uzņēmuma nosaukums un projekti, kuros darbojāties vai darbojaties;
  • darbības periodi un atrašanās vieta (valsts);
  • amata pozīcijas un 3-5 apakšpunkti zem katra amata ar galvenajiem pienākumiem vai sasniegumiem (nevis pilni teikumi, bet gan uzskaitījums).