Skatoties no kandidāta pozīcijas, motivācijas jeb pieteikuma vēstule, kas pievienota CV, kandidējot uz kādu no aktuālajām vakancēm darba tirgū, ir iespēja izcelties, būt pamanāmam citu kandidātu vidū. Taču, vai darba devējam  mūsdienās ir vērts pieprasīt motivācijas vēstules potenciāliem kandidātiem?

Uz šo jautājumu nevar viennozīmīgi atbildēt, pirms tam jāizvērtē sekojoši aspekti:

  • kādai amata pozīcijai vai kāda līmeņa vakancei konkrētais darba sludinājums domāts;
  • kur šis darba sludinājums tiks publicēts (uzņēmuma mājaslapa, karjeras portāls vai sociālie tīkli);
  • kā tiks veikta kandidātu uzrunāšana – netieši (pasīva pieteikumu saņemšana no darba sludinājuma, kas nav izvietots šauri atlasītai mērķa auditorijai) vai tieši (darbinieku meklēšana interneta vidē, vēršoties tieši un personiski pie atlasītiem mērķa kandidātiem).