Korporatīvie pasākumi mēdz būt dažādi – gan tādi, kuru vienīgais mērķis ir labi pavadīt laiku un priecāties par kopā būšanu, gan tādi, kam ir paliekoša pievienotā vērtība. Kurš no šiem pasākumiem ir vairāk jūsu gaumē?
Kāda ir recepte?
Katrs klients ir individuāls, tāpēc nav tipveida scenāriju, pēc kuriem var rīkot korporatīvos pasākumus, kas derēs visiem. Pirms katra pasākuma ir jāveido koncepcija, ņemot vērā daudzas īpatnības, piemēram, kāds ir darbinieku dzimums, nacionalitāte, vai ir kādas problēmas kolektīvā utt. Jebkurš pasākums sākas ar sarunu ar konsultantu, kurā tiek atrasts piemērotākais risinājums.
Kā piešķirt vērtību?
Jebkuru korporatīvo pasākumu var apvienot ar mācībām vai atrakcijām, kas risina kādu konkrētu problēmu. Piemēram, ja kolektīvs nav saliedēts, katrs darbinieks vairāk strādā pats par sevi, var veidot pasākumu vairākās daļās – biznesa treneris var sarīkot teorētisku semināru, kurā skaidro kompānijas nozīmi, piederību kolektīvam. Pēc tam var rīkot dažādas aktīvas nodarbes, kas veicina saliedēšanos, bet noslēgums ir kā klasiska ballīte, kurā visi bauda kopīgu atpūtu. Pirms pasākuma, konsultējoties ar tā rīkotājiem, jāvienojas, vai pasākumu būtu lietderīgi apvienot ar apmācībām, kas kalpos kā pievienotā vērtība.
Kas ir svarīgi?
Svarīgs ir viss, kas notiek korporatīvajā pasākumā. Sadarbojoties ar SIA "Smart Stream", visticamāk, pamanīsiet, ka liela uzmanība tiek veltīta ēdienam, jo apzināmies, ka tas ir aizraujoši, tā ir mūsu sirdslieta. Latviešiem patīk labi paēst.
Korporatīvais pasākums ir laba iespēja palutināt kolektīvu ar kaut ko pavisam īpašu, piemēram, luksus ēdieniem. Ne katrs cilvēks ikdienā var atļauties apmeklēt restorānus un mieloties ar delikatesēm, tāpēc šī varētu būt lieliska iespēja izmēģināt ko jaunu un izbaudīt pasākumu arī ar garšas kārpiņām.
Kad rīkot?
Nav nekādu noteikumu, kad ir piemērotākais laiks korporatīvajiem pasākumiem, taču rīkotāji neslēpj, ka vasarā ir aizņemtas teju visas viņu brīvdienas, jo lielākā daļa kolektīvu izvēlas aktivitātes svaigā gaisā, apvienojot tās ar aktīvo atpūtu un pikniku. Arī šobrīd domas par pasākumiem ir aktuālas, jo ir pēdējais brīdis, lai domātu par Ziemassvētku un gadu mijas pasākumiem, tiesa, arvien vairāk uzņēmumu šos pasākumus izvēlas rīkot janvārī, jo tad ir mazāks gan rīkotāju, gan telpu noslogojums un pasākums izdodas nesteidzīgāks.
Kāpēc to vajag?
Lielos uzņēmumos par šādu pasākumu nepieciešamību lielākoties nediskutē, jo ir nepieciešamie resursi un kolektīva saliedēšana ir aktuāla, jo cilvēku ir daudz. Mazi uzņēmumi savukārt mēdz būt mazāk aktīvi, uzskatot, ka arī ikdienā strādā saliedēti. Bet ir vērts pamēģināt, jo šādos pasākumos par kolēģiem var uzzināt daudz jauna. Protams, jautājums vienmēr ir par budžetu, taču arī pasākumu rīkotāji ir pretimnākoši un prot atrast risinājumus dažādām gaumēm. Galvenais, lai ir vēlme.
Kāpēc SIA "Smart Stream"?
Jo mēs radām ne tikai pasākumu, mēs uzburam sajūtas un iedvesmu jauniem darbiem. Mēs mācām un izklaidējam vienlaikus. Mēs izdarīsim visu no A līdz Z. Ar mums ir viegli – atnāksim, pārrunāsim vēlmes un iespējas un radīsim pasākumu, kuru uzņēmuma darbiniekiem atliks vien izbaudīt. Mēs izdomājam uzņēmuma vietā, darām to profesionāli, analizējot problēmas un kolektīva sastāvu.