Tikai eksaktajās zinātnēs viss ir sakārtots pa plauktiņiem tā, ka varam uzticēties formulām un zināt, ka to rezultāts vienmēr būs viens un tas pats neatkarīgi no laika, vietas, apstākļiem un iesaistītajiem. Protams, var diskutēt par relativitātes teoriju, bet kopumā tā ir. Komunikācijā valda pavisam citi likumi un nav nevienas formulas, kas spētu mums nodrošināt vienu un to pašu rezultātu līdzīgās situācijās.

Katru reizi var būt izņēmumi, dažādi mainīgie apstākļi un faktori, kas nosaka pavisam atšķirīgu rezultātu.

Vēlos iedrošināt uzņēmumus komunikācijā nebaidīties būt atšķirīgiem, jo nav tāda pareizā un vienīgā risinājuma. Nav zelta likumu un padomu, kas vienmēr dos vienādi labus rezultātus un kuriem obligāti būtu jāseko. Būtībā svarīgāka par visu ir spēja paredzēt situācijas attīstību, izjust savus partnerus un balstīties uz savu nojautu. Bet, protams, tāpat kā visās sfērās, arī komunikācijā valda modes tendences un citu radītas aksiomas. Tikai jāpadomā, vai tās der jūsu situācijai.