Kopš brīža, kad par sabiedrības neatņemamu ikdienas sastāvdaļu ir kļuvis viedtālrunis un planšetdators; kopš brīža, kad, skatoties iemīļoto filmu televizora ekrānā, reklāmas pauzēs atkal pievēršamies savai mobilajai ierīcei; kopš brīža, kad jebkurš ikdienas solis tiek pavadīts kopā ar mobilo ierīci - lai kurp mēs arī atrastos, mūsu acis raugās mobilajā ierīcē. Kopš brīža, kad mūsdienu cilvēks vairs nav iedomājams bez mobilās ierīces, šo varētu dēvēt par ekrānu sabiedrību.

Mūsdienu uzņēmumiem ir virkne veidu, kā pircējiem, apmeklētājiem sniegt informāciju par piedāvājumu, nodrošinot sava veida reklāmu turpat jūsu uzņēmuma telpās. Teju katrā tirdzniecības vai pakalpojumu sniegšanas vietā uz galdiem vai stendos redzami dažādi papīra bukleti, nereti pie sienām izvietoti plakāti, kas informē par akcijām vai citiem kārdinošiem piedāvājumiem, skaļruņos iespējams atskaņot audio reklāmas utt. Arvien vairāk dažādu nozaru uzņēmumos ieraudzīsiet arī digitālos ekrānus, kurā tiek attēlota dažāda veida informācija, kas izklaidē apmeklētāju un rosina viņu nopirkt vairāk. Kādas ir digitālo ekrānu iespējas uzņēmējdarbībā?