Lai izdarītu pirkumu, aplūkotas tiek mazāk nekā 1% reklāmas lapu. Tie ir aptuveni reklāmas industrijas rādītāji. Baltā aploksnē ievietota biznesa vēstule reti dod tik sliktus rādītājus, taču nav garantēts, ka jūs pārspēsiet gudrībā visus citus un gūsiet panākumus, kas mērāmi divciparu skaitļu procentos.

Jo sliktāk atlasīta mērķauditorija, jo sliktāki rezultāti ar vēstulēm. Atcerieties, ka lielākā daļa cilvēku pastu šķiro virs miskastes. Uzņēmējiem ir īpaši maz laika, lai lasītu katru vēstuli, kas ikdienā nonāk uz viņu galda. Tāpēc jums ir jāatrisina jautājums: kāpēc jūsu klientiem (uzņēmumu vadītājiem) būtu jāpārtrauc darīt lietas, kas ir dienaskārtībā un kas ienes naudu, lai veltītu pilnu uzmanību jūsu ziņojumam aploksnē?