Ne tikai uzņēmumu mārketinga speciālistiem, bet arī citiem, kam rūp uzņēmuma tēla veidošana un arvien jaunu panākumu sasniegšana, noderēs informācija par mārketinga stratēģiju un rīkiem, kuru izmantošana var veicināt zīmola atpazīstamību. Jo vairāk zini, jo vairāk laika vari ietaupīt.

Vai turpināt maksāt par maksas reklāmām, vai tomēr iesākt gadu ar jaunu dvašu un ļaut vaļu nelieliem eksperimentiem, piestrādājot pie sava mājas lapas satura un mājas lapas kopumā? Ikviens mārketinga eksperts droši vien saprot, cik svarīgi ir uzņēmuma mājas lapai atrasties pirmajās meklētāja pozīcijās. Tās ir pavisam citas iespējas un daudz labāks rezultāts: lielāka apmeklētāju plūsma, atpazīstamāks zīmols, tā piedāvājums un gala rezultātā, būtisks pārdošanas apjomu pieaugums. Un, ja reiz uzklikšķināji uz šī raksta, tad noteikti vēlies zināt, kas tad gaidāms SEO (search engine optimization jeb mājas lapas optimizācija meklētāju sistēmām) jomā 2017.gadā un kā veiksmīgi virzīt mājas lapu meklēšanas rezultātos šogad. Iepazīstināšu ar svarīgākajiem SEO faktoriem 2017.gadā.