Kopīgi apmeklēts seminārs vai tīklošanas (networking) pasākums diezgan bieži ir iesākums daudz ciešākai sadarbībai gan biznesa, gan karjeras jomā. Taču, kā paturpināt komunikāciju vai kā pārvaldīt daudzos iegūtos kontaktus, vai arī kā uzrunāt cilvēku, kurš svarīgs Jūsu biznesam, bet jūs tam netiekat klāt? Lietišķo kontaktu veidošanas tīkls LinkedIn te var lieti noderēt.
Virknē nozaru, īpaši tajās, kas saistītas ar mārketingu, klientu piesaisti, sabiedriskajām attiecībām vai projektu vadību, kontaktu veidošana un uzturēšana ir pašsaprotama lieta. Mūsdienās tā arvien vairāk un vairāk saistās ar veiksmīgu komunikāciju ne tikai reālajā, bet interneta vidē. Ja runa ir par nonākšanu potenciālo partneru, klientu vai nākamo darba devēju uzmanības lokā, profesionāli izveidots LinkedIn profils noteikti palīdzēs to izdarīt.
Lūk, stāsts no reālas pieredzes LinkedIn izmantošanā. Kādas ārzemēs bāzētas finanšu kompānijas biznesa vadības pārstāvis atsūtīja uzaicinājumu LinkedIn tīklā ar pievienoto tekstu, ka atradis manu kontaktu un no profila apraksta sapratis, ka es nodarbojos ar personāla atlases pakalpojumu sniegšanu Latvijā. Es ielūgumu apstiprināju un turpmākās sarakstes laikā vienojāmies par laiku Skype sarunai, kurai pavisam drīz sekoja saruna arī klātienē. Izrādījās uzņēmums plāno atvērt biroju Rīgā un meklē sadarbības partnerus IT speciālistu piesaistīšanai. Rezultātā mēs vienojāmies par nu jau ilglaicīgu sadarbību.