Uzņēmumi nemitīgi atrodas kustībā, jo mūsdienu pircēji arvien sagaida ko jaunu – labāku, veselīgāku, interesantāku un noderīgāku. Bet kustībai vienlaikus ir jābūt gudrai, lai ieguldītās investīcijas nestu atdevi un palīdzētu uzņēmumam attīstīties.

Tā nesen arī zīmols "Ādažu Čipsi", ejot līdzi patērētāju vēlmēm, sāka ražot veselīgākus – pilngraudu čipsus. Vaicājām SIA "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītājai Linetai Mikšai uzņēmuma pieredzi, radot jaunu produktu un cenšoties lauzt stereotipus par čipsiem.

Kāpēc nolēmāt veidot pilngraudu čipsu sēriju?

Šodien viena no mūsu ikdienas prioritātēm ir veselīgāks uzturs, tādēļ arī mēs, iedvesmojoties no Latvijas iedzīvotājiem, radījām jauna veida sāļo uzkodu – pilngraudu kraukšķus. Tikpat gardi kā kartupeļu čipsi, bet veidoti no pilngraudiem. Tieši pirms šī produkta izstrādes veicām aptauju iedzīvotāju vidū, kuras rezultāti apstiprināja, ka lielākā daļa (65%) Latvijas čipsu patērētāju labprāt baudītu veselīgākas sāļās uzkodas, ja tādas būtu pieejamas tirgū. (*Avots: GfK čipsu patēriņa pētījums Latvijā no 2016. gada februāra līdz martam.)