Pārdošana savā ziņā ir māksla, kurā katrs improvizē saskaņā ar savu iztēli, pieejamajiem resursiem un noskaņojumu. Tā rīkojas arī mikrouzņēmuma "Zaļā maize" īpašniece Santa Liepa, kurai ir sava īpašā pieeja ne tikai maizes cepšanai, bet arī pārdošanai.

Kas ir jūsu uzņēmuma knifi, stiprās puses, kas piesaista pircējus?

Mana galvenā pieeja savam biznesam ir ieklausīties savās izjūtās, realizēt to, ko un kā es pati gribētu baudīt un saņemt, strādāt mierīgi, sistemātiski pa soļiem, paļauties uz savu mērķi. Ar maizes draugiem mana sinerģija veidojas vienkāršā, personīgā komunikācijā, atklātībā un sirsnībā. Manus atbalstītājus iedvesmo un piesaista tieši nestandarta pieeja it kā vienkāršām lietām, drosme un izaicinājumi pajaukt ikdienas rutīnu.