Kāpjot pa aģentūras "New Black" kāpnēm uz interviju pie Artūra Medņa, kurš ir sociālo mediju un modernās komunikācijas eksperts, mani pārņem sajūta, ka Artūram nepiestāvēs klasiska intervija, kurā jāatbild uz "stīviem" jautājumiem. Tāpēc nolemju, ka šī intervija būs kā spēle.

Uzdodu tikai 1 jautājumu: kādam jābūt uzņēmumam, lai tas gūtu panākumus sociālajos medijos un digitālajā vidē? Piedāvāju piekrist vai noraidīt manis piedāvātās uzņēmumu rakstura īpašības. Aiziet!

Vai uzņēmumam, lai tas būtu veiksmīgs sociālajos medijos ir jābūt drosmīgam?

Jā, jo digitālā vide mainās strauji, te nedrīkst lēnām kaut ko darboties, ir jābūt drosmīgiem, nemitīgi jāriskē. Einšteins taču arī ir teicis, ka ir muļķīgi cerēt iegūt jaunus rezultātus, izmantojot vecās metodes. Ja uzņēmums neriskē digitālajā vidē, ja nemēģina jaunus ceļus, tad nesasniegs arvien jaunus panākumus, netiks līdzi konkurentiem. Lielākoties uzņēmumi, kuri attīstās, atļaujas riskēt un eksperimentēt, būt pirmie, pieņem netradicionālus lēmumus un turas pie tiem.