Kas jāņem vērā, plānojot atlaižu kampaņas? Kā labāk – rīkot akcijas svētku laikā, kad tās piedāvā arī citi uzņēmumi, vai varbūt izvēlēties laiku, kad citi atlaides nepiedāvā?
Atlaide ir klientu piesaistīšanas izdevumu aile. Veidojot preces cenu, ir vērts paredzēt un uzreiz tajā iekļaut potenciālo atlaidi. Paziņojumu par izpārdošanām saviem potenciālajiem pircējiem centieties pārvērst par kreatīvu stāstu, kurš ne tikai ļaus paaugstināt pārdošanas rādītājus, bet arī strādās jūsu zīmola imidža labā.
Protams, sākotnēji ir jābūt plānam, kad un kāpēc rīkosiet akcijas, tas ļauj laicīgi paredzēt veicamo darbību kopumu. Tas vien, ka akciju rīko konkurents, nedrīkstētu būs vienīgais kritērijs, tomēr, ja esat sapratuši, kādus mērķus vēlas sasniegt jūsu konkurenti un ka tas pārklājas ar jūsu biznesa interesēm, tad ir nepieciešams reaģēt.