Kā klientam radīt draudzības sajūtu ar pārdevēju? Cik noderīga tā ir pārdošanā? Kā noteikt šādas draudzības robežas?

Manuprāt, par draudzības sajūtu ir jārūpējas tam, kurš ielūdz ciemos. Pārdošanā tas būs uzņēmums, kas atvēris durvis klientam. Turklāt nozīmīga ir ne tikai draudzības sajūta. Klienta rīcības - uzvedības modelis ir tieši atkarīgi no vides, kurā viņš atrodas. Šajā vidē klientam rodas sajūtas un arī emocijas, kas tālāk "dod komandu" rīcībai - te nu katrs uzņēmums pielieto visas prasmes, lai klientu uzrunātu, aizkavētu, atgūtu un veicinātu tā lojalitāti. Man patīk teiciens "Ko sēsi, to pļausi!" vai arī "Kā sauksi, tā atsauksies!" Tajos atrodamas atbildes arī uz šo jautājumu.