Jautājums: nejauši nozīmīgam uzņēmuma sadarbības partnerim nosūtīju e-pastu, kas bija paredzēts kādam man tuvam cilvēkam un nebija atbilstošs etiķetei. Piefiksēju to brīdī, kad jau biju nospiedis pogu “sūtīt”. Kā labāk šādās situācijās reaģēt? Vai izlikties, ka neko nezinu? Varbūt atvainoties saņēmējam?

E-pasts – viena no mūsu ikdienas sastāvdaļām, bez kuras vairs nav pat iedomājama darba ikdiena. Saņēmu, izlasīju, atbildēju, nosūtīju. "Sūtīt" pogu nospiežam vairāk reizes dienā, nekā piezvanām saviem tuvineikiem un apjautājamies, kā viņiem klājas. Kas gan var būt elementārāks kā nosūtīt e-pastu? Tomēr būtu vietā jautājums: cik bieži aizdomājamies, kā darbojas e-pasts? Kas notiek tajā maģiskajā brīdī pēc "sūtīt" pogas nospiešanas? Vai kļūdaini nosūtītu e-pastu var atsaukt un ko darīt, ja nu gadījies nosūtīt nepareizu failu vai sajaukt adresātu?