Kā ar iespējami mazākiem līdzekļiem testēt jaunu produktu, apkopot informāciju, kādi uzlabojumi nepieciešami pirms tā palaišanas tirgū?
Bez inovācijas un jaunu produktu attīstības mūsdienās nav iedomājams veiksmīgs, augošs uzņēmums. Lai apmierinātu prasīgo (un izlutināto) patērētāju vēlmes un vajadzības, uzņēmumiem jāpieliek aizvien lielākas pūles, strādājot gan pie esošo produktu un pakalpojumu uzlabošanas, gan ieviešot tirgū ko jaunu, līdz šim nebijušu.
Ja agrāk jaunu produktu un pakalpojumu izveidē tika ieguldīti apjomīgi laika resursi, tad mūsdienu dinamiskajā pasaulē veiksmīgs ir tas, kurš pirmais ar savām inovācijām vai jaunu produktu / pakalpojumu ir ienācis tirgū. Pieredze apliecina, ka uzņēmumi, kuri pirmie ienāk tirgū ar jauniem produktiem, nodrošina sev lielāko tirgus daļu. Inovāciju ieviešanas ātrums ir būtisks. Bet būt pirmajam tirgū vēl negarantē panākumus.