Uzņēmumam izveidots profils “Facebook”, taču tam ir nedaudz sekotāju. Kā ar iespējami mazākiem resursiem palielināt sekotāju skaitu?
Katrs uzņēmums, kas izveidojis lapu “Facebook”, darījis to viena iemesla dēļ – lai palielinātu biznesa apjomu. Tā kā nišas, kurās darbojas uzņēmumi, ir daudzveidīgas, arī mērķi, kādus dažādi zīmoli nosaka, veidojot “Facebook” profilu, ir atšķirīgi. Viens vēlas palielināt pārdošanas apjomus internetā, cits – iegūt veikala apmeklētājus, vēl kāds – iepazīstināt ar jaunu produktu, vairot atpazīstamību, uzticamību vai iegūt lielāku aplikācijas lejupielāžu skaitu. Lai “Facebook” lapas sekotāji tiešām palīdzētu paplašināt biznesu, nepieciešams veikt dažādas mērķtiecīgas darbības. Kad iegūta auditorija, tā jāaicina kļūt par mājaslapas apmeklētājiem. Pēc tam ir svarīgi, lai šie cilvēki apmeklētu mājaslapu atkārtoti, un, visbeidzot, sākotnējos “Facebook” sekotājus var “izaudzināt” par saviem klientiem.