2016.gada sākumā Latvijā tīmekļa vietne bija 64% uzņēmumu, kas ir par 4,5% vairāk nekā 2015.gadā, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati. Skaidrs, ka laikā, kad pasaulē internetu lieto aptuveni 3,5 mljrd. cilvēku un 80% Latvijas iedzīvotāju ik dienas ir sastopami internetā, nopietnam uzņēmumam ar vēlmi augt un attīstīties mājaslapa ir nepieciešama.

Tīmekļa vietnes lielākoties ir izveidotas lieliem un vidējiem uzņēmumiem, tā 2016.gada sākumā tīmekļa vietne bija 96% lielo uzņēmumu, 84% vidējo uzņēmumu un 59% mazo uzņēmumu. Turklāt pēdējo 3 gadu laikā straujākais mājaslapu skaita pieaugums vērojams tieši mazo uzņēmumu grupā – par 8%.

Līdz ar sociālo tīklu izplatību atsevišķām uzņēmumu grupām sava mājaslapa, iespējams, arī nav nepieciešama un tās var iztikt tikai ar kontiem sociālajos tīklos. Tomēr SIA "KOMUNIKĀCIJAS AĢENTŪRA" sociālo tīklu komunikācijas konsultante Laura Kukaine vērtē: uzskats, ka līdz ar sociālo tīklu vides attīstību mājaslapas uzņēmumiem vairs nav nepieciešamas, ir maldīgs. Internets ir kļuvis par patērētāja primāro informācijas avotu, tādēļ uzņēmumiem, kas vēlas piesaistīt jaunus klientus saviem produktiem vai pakalpojumiem, kā arī rūpējas par biznesa attīstību gan vietējā, gan eksporta tirgū, mājaslapa joprojām ir vajadzīga. "Tīmekļa vietne var būt pavisam vienkārša vai arī detalizēta ar dažādiem interaktīviem risinājumiem – atkarībā no uzņēmuma darbības specifikas un vajadzībām. Cilvēki internetā meklē informāciju par produktiem, pakalpojumiem, arī par sadarbības partneriem, turklāt bieži izdara izvēli jau meklēšanas procesā un uz tirdzniecības vietu dodas tikai, lai fiziski izdarītu pirkumu," uzskata AS "Dobeles dzirnavnieks" valdes priekšsēdētājs Kristaps Amsils.