Lai arī uzņēmumos joprojām strikti skatās uz jebkuru izmaksu palielinājumu, biroja izdevumiem ir bijusi tendence augt. Neatkarīgi, vai uzņēmuma produkts tiek saražots lielā rūpnīcā vai arī pakalpojumi tiek sniegti nelielā ofisā, biroja uzturēšanai nepieciešami līdzekļi.

Administrācijas izmaksās tiek apkopotas gan administrācijas algas un attiecīgie nodokļi, gan izdevumi par telpu nomu un transportu, telekomunikāciju un sakaru pakalpojumiem utt.

Pēc definīcijas administrācijas izmaksas ir saistītas ar uzņēmuma pārvaldi, vadīšanu (Latvijas Zinātņu akadēmijas akadēmiskā terminu datu bāze). Bet šeit nav iekļautas izmaksas, kas būtu attiecināmas uz galvenajām uzņēmuma funkcijām (piemēram, ražošana, pārdošana, pētniecība). Lai noskaidrotu, kā ir mainījušies izdevumi par biroja uzturēšanu, "CrediWeb" apkopoja administrācijas izmaksas pēc uzņēmumu gada pārskatiem par vairākiem gadiem sadalījumā pa svarīgākajām nozarēm.