Šī gada pirmajos septiņos mēnešos, salīdzinot ar šo pašu laika periodu gadu iepriekš, būtiski ir pieauguši jaunu Volvo automobiļu pārdošanas apjomi Latvijā un pasaulē. Latvijā ir pārdoti par 29,3% un pasaulē par 10,3% vairāk Volvo automobiļi nekā gadu iepriekš.

Pārdošanu veicina lielais pieprasījums pēc jaunā Volvo XC90 un stabili liels pieprasījums pēc pārdotākā Volvo modeļa XC60. Prognoze ir, ka pieprasījums pēc Volvo automobiļiem nākotnē tikai augs, jau tagad ir redzams lielais potenciāls un interese par jaunajiem Volvo S90 un V90 modeļiem, kurus jau var pasūtīt arī Latvijā.

"Industrijas ekspertu augstais novērtējums un klientu interese par Volvo zīmolu visā pasaulē ir ļoti būtiska, lai nākotnē Volvo zīmols nostiprinātu savas tirgus pozīcijas un spētu realizēt stratēģiskus projektus, kas saistīti ar drošību, inovācijām un rūpēm par cilvēku", saka Mūsa Motors Rīga un oficiālās Volvo pārstāvniecības vadītājs Latvijā Roberts Ozoliņš.

Akcentējot drošību, inovācijas un rūpes par cilvēkiem, Volvo jau ir publiski paziņojis savu mērķi, ka no 2020. gada neviens neies bojā vai negūs smagas traumas braucot ar jauno Volvo.

BNS_logo.jpg