Saldumu un uzkodu ražotājs "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" (iepriekš "NP Foods") šogad pirmajā pusgadā, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, par 11% ir palielinājis kopējos pārdošanas apmērus cepumu un vafeļu kategorijā, sacīja kompānijas sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Viņa pastāstīja, ka šogad maijā uzņēmuma zīmols "Selga" nāca klajā ar jauna koncepta produktiem, tostarp sāļajām vafelītēm, dubultajiem cepumiem, glazētajām vafelītēm un citiem, kas guvuši labas atsauksmes no klientiem. "Jauno produktu piedāvājums par 11% sekmējis kopējos pārdošanas apjomus cepumu un vafeļu kategorijā šā gada pirmajā pusgadā," sacīja Mikša.

Tāpat viņa pastāstīja - lai arī vēsturiski vasaras mēnešos saldumu patēriņš nepieaug, "Laima" jaunā piena šokolādes līnija "Tagad" kopš pavasara ir sekmējusi šokolādes tāfelīšu pārdošanas apjoma pieaugumu. Pēc viņas teiktā, šovasar bija vērojama arī pircēju interese par "Laima" klasiskās sērijas šokolādes tāfelītēm.

Vienlaikus Mikša pastāstīja, ka kompānija šogad plāno palielināt kartupeļu iepirkuma apjomus līdz 20 tūkstošiem tonnu, kas ir par 33% vairāk nekā pērn. Ražošanas apmēru pieaugums galvenokārt ir saistīts ar jauno kartupeļu čipsu veidu – "katliņčipsu" un "vafeļčipsu" – noieta pieaugumu Latvijā un eksporta tirgos, lielākoties Skandināvijā.

Tāpat viņa pastāstīja, ka kompānija šogad turpina stabilu izaugsmi, attīstot produktu portfeļus zīmoliem "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi" un "Taffel".

BNS_logo.jpg