Latvijas informācijas tehnoloģiju (IT) uzņēmums "Mailigen" izstrādājis jaunu e-pasta mārketinga automatizācijas sistēmu, kas atvieglošot darbu ar e-pasta mārketingu un ļaušot ietaupīt laiku, veidojot saņēmēja uzvedībai pielāgotus e-pastus.

Uzņēmumā norādīja, ka automatizācijas funkcija izstrādāta, ņemot vērā nozares labāko praksi un e-pasta mārketinga lietotāju vajadzības. Veidojot e-pastu sēriju, vispirms jāizvēlas "trigeris" jeb nosacījums, kas aizsāks sērijas izsūtīšanu - piemēram, abonenta pievienošanās sarakstam, konkrēta datuma iestāšanās vai iepriekšējās e-pastu sērijas beigas. "Mailigen" sistēmā iespējams ērti pievienot un izdzēst e-pastus un nosacījumus, veidojot savu komunikācijas scenāriju. Piemēram, abonents, kurš atvēris iepriekšējo e-pastu, saņems citādu saturu nekā tas, kurš e-pastu nebija atvēris.

Automatizācija palīdz veidot daudz efektīvāku e-pasta mārketinga stratēģiju, jo tiek sūtīti personalizēti e-pasti, kas pielāgoti iepriekšējai saņēmēja veiktajai darbībai, nevis masveida reklāmas.

SIA "Mailigen" dibināts 2013.gadā, un tā kapitāldaļas pieder astoņām dažādām Latvijas, ASV un Japānas juridiskajām un fiziskajām personām. 2015.gadā uzņēmuma apgrozījums sasniedza 390 891 eiro, bet zaudējumi - 116 655 eiro.

BNS_logo.jpg