Latvijas kosmētikas tirgū ir pieejams daudzveidīgāks sortiments nekā lielākos un attīstītākos tirgos, sacīja Latvijas kosmētikas ražotāja "Madara Cosmetics" direktors Uldis Iltners.

"Latvijas tirgū ir tik daudz spēlētāju, ka cilvēki izveido izplatīšanas uzņēmumu un importē visdažādākos kosmētikas produktus, kādus ļoti bieži pat nevar redzēt citās valstīs, kur tirgus ir lielāks un attīstītāks. Skaita ziņā un zīmolu ziņā Latvijas tirgus ir superpiesātināts, mums ir pilnīgi viss, ko vispār var iedomāties," viņš sacīja. Iltners piebilda, ka ļoti plašais kosmētikas līdzekļu klāsts Latvijas tirgū ir saistīts ar izplatīšanas uzņēmumu aktivitāti, kas meklē sev jaunus zīmolus un ir gatavi ņemt visdažādākos zīmolus.

Līdz ar to konkurence Latvijas kosmētikas tirgū ir milzīga, piebilda Iltners. "Daudzi cenšas un, protams, arī gribētu no mums paņemt kaut kādu klientūras daļu, bet mēs visu laiku esam kustībā, mēģinām būt moderni, inovatīvi, nākt klajā ar jauniem risinājumiem. Latvijā mums ir ļoti stabila tirgus daļa, un tā ir sasniegusi tādu apmēru, ka mēs vairāk nevaram strauji augt, tas ir jau tāds piesātinājums. Tagad mums ir uzdevums šo daļu turēt un soli pa solītim censties turpināt attīstīt," viņš sacīja.

"Madara Cosmetics" šā gada pirmajā pusgadā apgrozījusi 2,5 miljonus eiro un nopelnījusi 300 000 eiro. Tas ir par 43% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn.

Savukārt pērn "Madara Cosmetics" apgrozīja 3,91 miljonu eiro, bet 2014.gadā - 3,02 miljonus eiro. Pagājušajā gadā uzņēmuma peļņa bija 489 018 eiro, kas ir par 19% vairāk nekā 2014.gadā, kad uzņēmums nopelnīja 410 545 eiro.

"Madara Cosmetics" dibināta 2006.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 106 652 eiro. "Madara Cosmetics" īpašnieki ir Lote Tisenkopfa-Iltnere (28,01% kapitāldaļu), Uldis Iltners (28,01%), AS "ALPS Investments" (20,01%), Zane Tamane (12%), Liene Drāzniece (7,98%), Paula Tisenkopfa (3,99%).

BNS_logo.jpg