Latvijā izveidotais digitālais absolventu ziedojumu piesaistes rīks "Funderful" piesaistījis 150 000 eiro investīcijas no Lietuvas akselerācijas fonda "StartupHighway", kā arī diviem biznesa eņģeļiem - Amerikas latvieša Jāņa Krūma un "AirDog" līdzdibinātāja Jāņa Spoģa.
Kā informēja "Funderful" pārstāvji, piesaistītais finansējums tiks ieguldīts pārdošanā un produkta attīstības tempu paātrināšanā.
"Funderful" klientu vidū ir Oksfordas un Kembridžas Universitātes, Londonas Biznesa skola, universitātes Amerikā un vairākās citās valstīs, kurām "Funderful" palīdzējis piesaistīt ziedojumus no absolventiem 2,6 miljonu eiro apmērā.
"Lai gan universitātes piesaista 40 miljardus ASV dolāru (35 miljardus eiro) katru gadu, daudzām no tām ir grūtības palielināt vai pat noturēt ziedotāju bāzi. Tas ir tāpēc, ka universitātēm nav pieejami rīki vai kapacitāte," uzskata "Funderful" dibinātājs Raimonds Kulbergs. "Tradicionāli ziedojumu piesaistes veidi, kā telemārketings, ik gadu kļūst mazāk un mazāk efektīvi. Tajā pašā laikā digitāli ziedojumu piesaistes risinājumi kļūst īpaši pieprasīti."
"Funderful" galvenais uzdevums ir motivēt un raisīt absolventos patiesu vēlmi ne tikai atbalstīt savu universitāti finansiāli, bet arī sajusties kā patiesai kopienas daļai. "Funderful" klienti ir universitātes, kuras "Funderful" nodrošina ar nepieciešamajiem rīkiem kampaņas vadīšanai. Produkta kodols ir atraktīva un interaktīva tīmekļa vietne, ar kuras palīdzību universitāte ne tikai uzsver savu vīziju, bet arī iesaista absolventus draudzīgās sacensībās, ļauj dalīties ar mīļākajām studiju gadu atmiņām, kā arī redzēt, kurš no bijušajiem kursa biedriem un absolventiem dod savu pienesumu.
SIA "Funderful" dibināts 2014.gadā. Uzņēmums pērn apgrozīja 80 656 eiro, bet nopelnīja 11 855 eiro. Uzņēmums pilnībā pieder Kulbergam.